Friday, July 5, 2013

宅宅新聞 by 卡卡洛普 » 最新: 香吉士親手製美味蛋糕~還親自幫你送到家~♥

Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
宅宅新聞 by 卡卡洛普 » 最新
新奇/潮流/正妹/奇事 通通在這裡~
香吉士親手製美味蛋糕~還親自幫你送到家~♥
Jul 6th 2013, 04:30, by 安琪

圖片來源:p-bandai.jp

前陣子才跟卡友們分享過海賊王的《香吉士出的料理書》,這次香吉士要親手做蛋糕也各位美人們吃唷~這次推出的《サンジが贈る魅惑のケーキ Gateau decore Je t'aime》(ガトーデコレジュテーム)是跟キャラ食ネット甜點商一起合做推出的限量蛋糕食玩。

香吉士親手製美味蛋糕~還親自幫你送到家~♥

圖片來源:p-bandai.jp
原汁原味的內容在這裡
光看就覺的超可口的阿~~~當然這次的賣點不是指有真正可以吃的蛋糕而已,除了蛋糕還附帶一個香吉士拿著一模一樣的蛋糕,有沒有很有感覺就是香吉士親自送上來的感覺呢?
▼香吉士的約13~14公分高
圖片來源:p-bandai.jp

▼蛋糕直徑約15公分、高約9公分

圖片來源:p-bandai.jp

▼看起來超好吃的斷面秀~~~~

圖片來源:p-bandai.jp

這款香吉士親手製作的蛋糕在7月4日就開始預約販售了,售價約日幣3500元(約台幣1053)

圖片來源:p-bandai.jp

對我來說蛋糕才是附屬品阿!!!

香吉士~~~

有興趣的卡友可以由此去看看。應該沒辦法海運吧?我也好想要喔....

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment