Tuesday, July 2, 2013

宅宅新聞 by 卡卡洛普 » 最新: 《快打旋貓》喵的~吃我的喵動拳啦(拍)

Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
宅宅新聞 by 卡卡洛普 » 最新
新奇/潮流/正妹/奇事 通通在這裡~
《快打旋貓》喵的~吃我的喵動拳啦(拍)
Jul 3rd 2013, 05:30, by 阿珂

圖片來自:ThePetCollective

各位貓奴們應該多少有遇過貓咪打架的情況吧?貓的地盤意識很重,自從家中貓王子跟朋友家的貓大打一架之後,我就再也不敢帶他去見別的貓咪...(遠),不過小貓們的玩耍打鬧就可愛多啦~也因此有人將這和平(?)的打鬥畫面做成格鬥遊戲或大亂鬥,如果貓咪打架真的都能這麼溫和就好了XDD

圖片來自:クランクイン!
原汁原味的內容在這裡
首先我們先來看看真正的貓咪打架照,這樣定格拍下來的動作雖然很有笑果,但實際看到的時候其實蠻可怕的,就算我是主人我也不太敢介入...勸架一定掛彩的Q_Q
圖片來自:クランクイン!

▼雖然你很生氣但還是很可愛耶(戳戳)

圖片來自:クランクイン!

圖片來自:クランクイン!

▼噗!(臭)

圖片來自:クランクイン!

首先是把小貓打鬧模樣做成大亂鬥的影片

繼續閱讀......

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment