Tuesday, July 2, 2013

宅宅新聞 by 卡卡洛普 » 最新: 日本《蟲蟲義大利麵》缺肉吃蟲救地球

Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
宅宅新聞 by 卡卡洛普 » 最新
新奇/潮流/正妹/奇事 通通在這裡~
日本《蟲蟲義大利麵》缺肉吃蟲救地球
Jul 3rd 2013, 02:15, by 紫霞

我們平常在買食物時最怕就是看到包裝內有蟲。其實昆蟲含有大量蛋白質、維他命與礦物質,適合人類補充營養,所以今天要介紹的秘密美食就和吃蟲有關,一起來到位於東京墨田區小巷,看到招牌『ABSENTE(アブサン)的咖啡廳』,聽說這裡有很好吃的《蟲蟲義大利麵》~o(≧v≦)o

店門口

店長

據店長說他們店內的有兩道蟲蟲名菜,一是首圖蠍子義大利麵、二是蝗蟲義大利麵,首先我們先來看一下這道蝗蟲義大利麵。
原汁原味的內容在這裡

蝗蟲義大利麵

聽說日本東北有些人,平常就會把蝗蟲甘露煮後炸來吃,所以店內的員工突然有了發想,把這些蟲子加入義大利麵。

聽說炸過的蟲子口感酥脆.....


繼續閱讀......

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment